WEKO3
アイテム
アクティブラーニングを用いた文章表現教育の効果― 文章作成と文章への接触に対する抵抗感の変化に着目して ―
https://ryuka.repo.nii.ac.jp/records/1319
https://ryuka.repo.nii.ac.jp/records/1319667fbc3b-64aa-4551-b8bd-fdc27e968742
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2017-06-13 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | アクティブラーニングを用いた文章表現教育の効果― 文章作成と文章への接触に対する抵抗感の変化に着目して ― | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Study of the Effect on Active Learning Method in Large Scale Class of Japanese Academic Writing for First-Year Students ― With attention to “feeling of resistance” of students in writing and reading ― | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
藤田, 里実
× 藤田, 里実× 山下, 香× 西川, 真理子× 石黒, 太 |