WEKO3
アイテム
Customer-based Retail Brand Equity-Prototype Model Based on Equity Driver and Equity Components of Japanese Supermarkets-
https://ryuka.repo.nii.ac.jp/records/380
https://ryuka.repo.nii.ac.jp/records/3800d4f8f1e-cf37-47d3-8e58-7f67d8ba46f9
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
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公開日 | 2014-02-21 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Customer-based Retail Brand Equity-Prototype Model Based on Equity Driver and Equity Components of Japanese Supermarkets- | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
髙橋, 広行
× 髙橋, 広行 |