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アイテム
地域ブランド戦略を核とした地域活性化戦略-マーケティング視点からの考察-
https://ryuka.repo.nii.ac.jp/records/434
https://ryuka.repo.nii.ac.jp/records/434d6cfb845-666a-4a07-beb3-2b6c4b66d976
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
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公開日 | 2015-02-19 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 地域ブランド戦略を核とした地域活性化戦略-マーケティング視点からの考察- | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | The Strategies of the Revitalization of Local Economies of Japan through the Branding of local Products from the points of Marketing Management | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
井上, 芳郎
× 井上, 芳郎 |