WEKO3
アイテム
日本大手通販企業:アマゾンと楽天の比較研究―ビジネスモデルと顧客価値の最大化に関する定量分析―
https://ryuka.repo.nii.ac.jp/records/527
https://ryuka.repo.nii.ac.jp/records/527205b6fee-977c-42c0-a6be-3a37aa3247f4
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
013-036donghaolisensei (724.6 kB)
|
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2016-08-05 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 日本大手通販企業:アマゾンと楽天の比較研究―ビジネスモデルと顧客価値の最大化に関する定量分析― | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Japanese Large E-commerce Companies:Comparative Research on Amazon and Rakuten-Quantitative Analysis Methodology of Business Model and Customer Value Maximization- | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
劉, 鵬
× 劉, 鵬× 李, 東浩 |